Kaninhopping på juleshowet til Spanne Rideklubb

01.12.2013 19:03

Nova, Blue og Madde dro i dag til Spanne for å være med på juleshowet som foregikk i ridehuset. Sammen med oss var også Linda L Saltveit og hennes kaniner. :)

Mye folk, nytt området og høy musikk satte et ekstra press på kaninene. Før hoppingen startet luftet jeg mine tre inne i ridehuset. Jeg så raskt at Blue var for preget av miljøet til at jeg ville hoppe med han. Han satt derfor kun og så på.

Maddis var en stjerne og viste kunster. Hun hoppet alle hinderne helt av seg selv og brydde seg ikke om noe som helst. Heller ikke da publikum klappet mens hun hoppet reagerte hun :) Kjempegøy!!

Nova var heller ikke særlig preget. Kun første gangen over buen mot publikum stoppet hun. Ellers brillierte hun med å hoppe flere hinder alene mens jeg bygget opp et hinder som var revet. 

Linda sin løvehodegutt hoppet også bra etter litt trening og Lindas kaninunger utenfor ridehuset var en slager blandt publikum.

Alt i alt en positiv opplevelse :) Kjekt å se at kaninene fungerte godt innendørs med mye påvirkning :)